Wednesday, January 15, 2014

Testimoni wonder glow

testimoni dari saya sendiri..
sebelum tu,cuba tgk gambar kat bawah ni dulu...

aha!..jgn x caya...
gambar sebelah kiri tu adalah gambar sebelum menggunakan produk wonder glow..
dulu kulit muka saya kering,nampak kusam cam org tua walaupun umur baru cecah 30an..
lingkaran bawah mata gelap,jeragat di muka.
sudah bermacam produk saya cuba...
namun hasilnya kelihatan sama..tiada perubahan ketara yg dpt dilihat...
tp,skrg tidak lg...saya sudah pun berpuas hati setelah diperkenalkan proudk wonder glow oleh kakak ipar saya...terima kasih yg tak terhingga saya ucapkan pdnya sbb telah pertemukan saya dgn produk yg paling hebat di abad ini...hehe
dan lihat pula gambar disebelah kanan...itulah wajah saya sekarang setelah menggunakan wonder glow selama sebulan...sekarang saya dah begitu yakin keluar rumah tanpa solekan tebal.hanya sapu bedak dan pakai lipstik je dan saya telah pun yakin dengan keberkesanan produk ini...serta akan terus menggunakannya tanpa ragu2 lg...so,anda semua camne? :)

di lain masa,saya akan cuba kongsikan lg  testimoni2 lain dr mereka yg pernah mengguna wonder glow...

stay tune!!

so,apa lg..jgn lepaskan peluang buat tempahan anda dgn saya skrg...harga tawaran masih dibuka lg dgn harga rm95 utk set silver dan rm115 utk set gold...

No comments:

Post a Comment